Poslovni objekat
Loznica
Partizanska 2
...
-
Poslovni objekat
-
-
-
-
EOS Matrix
063/866-09-53
-
Prodaja u stečaju.
-
Vrsta : Poslovni prostor
Adresa : Banja Koviljača, Partizanska br.2
Opština : Loznica
Cena : 3.219.205,00 RSD
Kontaktirati : Prodavca
Dodatni opis :
KO Banja Koviljača, Katastarska parcela 390/3
• poslovni prostor poslovnih usluga br. 6 ( dve prostorije), suteren, korisne površine 138 m2
• poslovni prostor poslovnih usluga br. 7 ( jedna prostorija) , suteren, korisne površine 25 m2
oba prostora u okviru stambene zgrade za kolektivno stanovanje, br. zgrade 1, na kat. parc 390/3 KO Banja Koviljača
Ostalo:
Predmet prodaje je imovina stečajnog dužnika i to: Imovina kao celina, taksativno navedena u oglasu o prodaji.
Imovinu stečajnog dužnika čini nepokretna imovina specificirana u Proceni vrednosti imovine stečajnog dužnika od 20.09.2024. godine koja je sačinjena od strane ovlašćenog procenitelja, i to:
- nepokretna imovina upisana u L.N. br. 1152 KO Banja Koviljača i to:
• poslovni prostor poslovnih usluga br. 6 ( dve prostorije), suteren, korisne površine 138 m2
• poslovni prostor poslovnih usluga br. 7 ( jedna prostorija) , suteren, korisne površine 25 m2
oba prostora u okviru stambene zgrade za kolektivno stanovanje, br. zgrade 1, na kat. parc 390/3 KO Banja Koviljača
Predmet procene i prodaje nije pokretna imovina.
Imovina koja je predmet prodaje obuhvata nepokretnu imovine koja čini stečajnu masu odnosno imovinu popisanu u stečajnoj masi stečajnog dužnika i koja je evidentirana u katastru nepokretnosti i drugim javnim registrima
Početna cena za IMOVINU kao celinu iznosi: 3.219.205,00 dinara
Depozit za učešće u postupku prodaje IMOVINE kao celine
iznosi: 1.287.682,00 dinara
Pravo na učešće u postupku prodaje imaju sva pravna i fizička lica koja:
1. Nakon dobijanja profakture izvrše uplatu radi otkupa prodajne dokumentacije i to za Imovinu kao celinu u iznosu od 150.000,00 dinara.
Profaktura se može preuzeti svakog radnog dana u periodu od 10.00 do 14.00 časova u kancelariji stečajnog upravnika u Valjevu, ul. Vuka Karadžića 16, kancelarija 17, uz prethodnu najavu stečajnom upravniku na tel. 069 24 96 738 ili pisanim zahtevom putem elektronske pošte manojlovic014@gmail.com.
Krajnji rok za uplatu po profakturi za otkup prodajne dokumentacije je 19.05.2025. godine do 14.00 časova. Krajnji rok za uplatu i preuzimanje prodajne dokumentacije je 19.05.2025. godine.
2. uplate depozit za u visini od 1.287.682,00 dinara na račun stečajnog dužnika broj 200-2720440101012-50 koji se vodi kod banke Poštanska štedionica ad Beograd ili polože neopozivu prvoklasnu bankarsku garanciju naplativu na prvi poziv, najkasnije do 23.05.2025.godine. U slučaju da se kao depozit položi prvoklasna bankarska garancija, original iste se radi provere isključivo lično i direktno mora dostaviti stečajnom upravniku, najkasnije do 23.05.2025.godine do 12 časova po beogradskom vremenu (GMT+1). Bankarska garancija mora imati rok važenja do 01.08.2025. godine. U obzir će se uzeti samo bankarske garancije koje pristignu na naznačenu adresu stečajnog upravnika u naznačeno vreme;
3. prilikom preuzimanja prodajne dokumentacije potpišu Izjavu o gubitku prava na vraćanje depozita. Izjava o gubitku prava na vraćanje depozita čini sastavni deo prodajne dokumentacije;
Imovina stečajnog dužnika se kupuje u viđenom stanju, a ista se može razgledati nakon otkupa prodajne dokumentacije, svakim radnim danom od 10 do 14 časova uz prethodnu najavu stečajnom upravniku a najkasnije do 19.05.2025. godine.
Nakon uplate depozita a najkasnije do 23.05.2025. godine, potencijalni kupci, radi pravovremene evidencije, moraju predati stečajnom upravniku popunjen obrazac prijave za učešće na javnom nadmetanju, dokaz o uplati depozita ili bankarsku garanciju, potpisanu izjavu o gubitku prava na povraćaj depozita, izvod iz registra privrednih subjekata i OP obrazac ako se kao potencijalni kupac prijavljuje pravno lice, a ukoliko se kao potencijalni kupac prijavljuje strano pravno lice izvod iz zvaničnog registra privrednih subjekata domicilne države sedišta stranog pravnog lica sa apostilom i prevodom sudskog tumača na srpski jezik, ovlašćenje za zastupanje overeno kod nadležnog organa ukoliko javnom nadmetanju ne prisustvuje potencijalni kupac lično (za fizička lica) ili zakonski zastupnik (za pravna lica). U slučaju konzorcijuma pored napred navedenih dokaza dostavlja se i ugovor o konzorcijumu i kod nadležnog organa overeno ovlašćenja za zastupanje konzorcijuma.
Javno nadmetanje će se održati 27.05.2025.godine u 12 časova na adresi Privrednog suda u Valjevu, Karađorđeva 48 A.
Registracija učesnika počinje dva sata pre početka javnog nadmetanja a završava se 10 minuta pre početka javnog nadmetanja odnosno od 10:00 do 11:50 časova na istoj adresi.
Stečajni upravnik sprovodi javno nadmetanje tako što:
1) registruje lica koja imaju pravo učešća na javnom nadmetanju;
2) otvara javno nadmetanje upoznajući učesnike sa pravilima nadmetanja;
3) oglašava imovinu koja se nudi na prodaju i oglašava početnu cenu;
4) poziva učesnike da prihvate početnu cenu i svaku narednu cenu prema unapred predviđenom uvećanju cene, pri čemu takvo uvećanje cene ne može biti veće od 5% procenjene vrednosti predmeta prodaje.
4) održava red na javnom nadmetanju;
5) proglašava kupca;
6) potpisuje zapisnik, u koji unosi sve eventualne primedbe registrovanih učesnika u javnom nadmetanju na postupak sprovođenja tog javnog nadmetanja, a u slučaju detaljnijih primedaba unosi kratak sadržaj primedaba i poziva učesnika koji ulaže primedbe da iste dostavi stečajnom upravniku i sudu u formi podneska.
U slučaju da na javnom nadmetanju pobedi kupac koji je depozit obezbedio bankarskom garancijom, isti mora uplatiti iznos depozita na račun stečajnog dužnika u roku od dva radna dana od dana javnog nadmetanja, nakon čega će mu biti vraćena garancija.
Kupoprodajni ugovor se potpisuje u roku od 3 radna dana od dana održavanja javnog nadmetanja, pod uslovom da je depozit koji je obezbeđen garancijom uplaćen na račun stečajnog dužnika. Proglašeni kupac je dužan da uplati preostali iznos kupoprodajne cene u roku od 8 dana od dana potpisivanja kupoprodajnog ugovora.
Ako proglašeni kupac ne zaključi kupoprodajni ugovor ili ne uplati kupoprodajnu cenu u propisanim rokovima i po propisanoj proceduri, gubi pravo na povraćaj depozita a za kupca se proglašava drugi najbolji ponuđač. Drugi najbolji ponuđač ima ista prava i obaveze kao proglašeni kupac. U slučaju da je drugi najbolji ponuđač na javnom nadmetanju depozit obezbedio bankarskom garancijom, nakon odustajanja proglašenog kupca, isti mora uplatiti iznos depozita na račun stečajnog dužnika u roku od dva radna dana od prijema obaveštenja kojim se proglašava za kupca, nakon čega će mu biti vraćena garancija.U konkretnom slučaju, kupoprodajni ugovor se potpisuje u roku od 3 radna dana od dana prijema obaveštenja kojim se drugi najbolji ponuđač proglašava za kupca.
Učesnicima koji na javnom nadmetanju nisu stekli status kupca ili drugog najboljeg ponuđača depozit (garancija) se vraća u roku od 8 dana od dana javnog nadmetanja. Uplatilac depozita gubi pravo na povraćaj depozita u skladu sa Izjavom o gubitku prava na povraćaj depozita.
Poreze i troškove koji proizilaze iz zaključenog kupoprodajnog ugovora u celosti snosi kupac.
Osoba za kontakt – stečajni upravnik Predrag Manojlović, kontakt telefon: 0692496738